5 lipca br. o godzinie 08:30 w serwisie ZIU udostępnione zostaną wyniki egzaminu maturalnego. Obowiązują loginy i hasła przekazane w bieżącym roku zdającym. Należy wejść na stronę https://wyniki.edu.pl, a następnie zalogować się wprowadzając login i hasło lub wybrać inny sposób logowania: profil zaufany, e-dowód lub bankowość elektroniczną.
Świadectwa dojrzałości będą do odbioru w szkole 5 lipca 2022 r. od godziny 12.30 oraz w każdym następnym dniu roboczym w godzinach od 8.00 - 14.00 w sekretariacie.
Przy odbiorze dokumentu należy okazać się dokumentem tożsamości.
ODBIÓR ZAŚWIADCZEŃ (WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO)
05.07 (wtorek)
sala nr 12
godz. 12.30-13.00 klasa IIID – p. J. Piwowarczyk
godz. 13.00-13.30 klasa IIIA – p. E. Gromakowska
godz. 13.30-14.00 klasa IIIB – p. I. Zimmerman
godz. 14.00-14.30 klasa IIIC – p. K. Michalik
godz. 14.30-15.00 klasa IIIE – p. B. Halbiniak
Absolwenci podwyższający wynik odbierają aneksy do świadectw i ich odpisy w sekretariacie w godz. 15.00-15.30 w dniu 05.07. W następnych dniach w godz. 08.00-14.00.
Absolwenci, którzy przystąpili do wszystkich egzaminów obowiązkowych, a nie zdali tylko jednego egzaminu z przedmiotu obowiązkowego, mają prawo przystąpienia do egzaminu w terminie poprawkowym:
-
część pisemna – 23 sierpnia 2022 r. (wtorek, godz. 09:00) zostanie przeprowadzona w szkole, w której zdający przystąpił do egzaminu maturalnego w maju br.
Warunkiem przystąpienia do egzaminu w terminie poprawkowym jest złożenie do dyrektora szkoły w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników tj. do 12 lipca br. Oświadczenia o zamiarze przystąpienia do egzaminu maturalnego z danego przedmiotu w terminie poprawkowym (Załącznik 7 - do odbioru w sekretariacie).
Egzamin w terminie poprawkowym NIE PODLEGA DODATKOWEJ OPŁACIE.
mgr Małgorzata Witek
dyrektor szkoły